פיג'ו 3008 בישראל – דיזל ובנזין.


3008- הקרואסאובר החדש של פיג'ו, שהושק בתערוכת פאריס האחרונה, הושק היום וישווק בישראל עם 2 מנועי דיזל (1.6 טורבו 120 כ"ס ו2.0 טורבו  180 כ"ס) ומנוע בנזין (1.6  טורבו 165 כ"ס) ובשלוש רמות גימור – אקטיב , פרימיום ו-GTׂׂ.

3008 המוגדר כ-SUV  מבוסס על פלטפורמת ה-EMP2 החדשה של הקונצרן ומציע מרווח גחון של כמעט 22 ס"מ. אין כאן שאיפות ליכולת שטח, ה-3008 הוא בעל הינע קדמי בלבד,עם אפשרות תוספת למערכת ה-GRIP CONTROL ׁ(ראו הסבר על המערכת באתר, במבחן על ה-2008), אבל יתרון מסוים בנהיגה בשבילים לעומת רכב פרטי, קיים.
3008 החדש, מציג גידול בממדים לעומת קודמו (למעט הגובה) ועם זאת הפחתה של כ-100 ק"ג במשקל העצמי  ומראה "קרבי" יותר. תא המטען בנפח 520 ליטר ( 1482 ליטר בקיפול מושבים) הוא הגדול בקטגוריה.
תא הנוסעים ובמיוחד סביבת הנהג, ייחודי לעומת המתחרים ומכונה בפי אנשי פיג'ו I-COCKPIT. זוהי סביבת נהג העוטפת אותו בלוח תצוגה – מחוונים בעל מסך דיגיטלי 12.3 אינטש, הממוקם מעל הגה קטן קוטר. בנוסף – מסך מגע מעל הדשבורד הנשלט בין היתר, ע"י "פסנתר לחצנים" לתפעול נוח. את לוח המחוונים ניתן לעצב לפי רצון הנהג תודות לתצוגות מתחלפות כשכל התצוגה מוצגת בשפה העברית.

peugeot_3008_1605styp_201_jpg_resized_20161126_105432720

כל המנועים משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות מתוצרת AISIN ולכולם מערכת STOP&START.
גרסת הבסיס שקבוצת לובינסקי בחרה לפתוח בה את היצע הדגמים היא ה-3008 1.6 דיזל-טורבו בעלת 120 כ"ס ו 30.6 קג"מ הטוענת לצריכת דלק משולבת של 23.8 ק"מ לליטר סולר ודרגת זיהום 4.
מנוע 1.6 בנזין-טורבו בעל הספק של 165 כ"ס (24.5 קג"מ) יציע ביצועים מעט משופרים וצריכת דלק משולבת מוצהרת של 17.2 ק"מ לליטר בנזין.
בפסגת ההיצע ימוקם ה3008 2.0 דיזל-טורבו (180 כ"ס ו40.8 קג"מ) אשר תציע ביצועים דומים לגרסת הבנזין ( 8.9 שניות למאה ו-207 קמ"ש מרבים), אך צריכת דלק משופרת של 20.8 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת (נתוני יצרן).

3008

רמות האבזור:
ה'אקטיב' תציע לוח מחוונים דיגיטאלי בגודל 12.3 אינץ', בקרת שיוט ומגביל מהירות, מנופי העברת הילוכים מההגה, מראה פנימית מתכהה, חיישני חניה אחוריים כולל תצוגה גרפית, פנסי הלוגן ותאורת LED יום, פנסים אחוריים LED, פנסי ערפל קדמיים, מערכת מולטימדיה נשלטת מההגה עם מסך מגע 8 אינץ', חיבור בלו-טות', שקע USB, בקרת אקלים אלקטרונית, מפוצלת גם למושב האחורי, 3 שקעי 12 וולט, הפעלה חשמלית רציפה לארבעת החלונות, סגירה אוטומטית של החלונות, מושבים מפנקים בריפוד בד, כוונון גובה למושבים הקדמיים, משענות יד קדמיות ואחוריות, תא אחסון מקורר בקונסולה המרכזית ועוד. במפרט הבטיחות מוצאים 6 כריות אוויר, נטרול כרית אוויר במושב הנוסע הקדמי, צג התראה לחגירה בכל מושבי הרכב, עוגני ISOFIX, מערכת Mobileye, ESP, ABS, EBA, ASR, EBD, ניטור לחץ אוויר בצמיגים, בלם יד חשמלי, מערכת להתראת ערנות הנהג, נעילה אוטומטית של הדלתות ופתיחה בזמן תאונה והדלקת נורות אזהרה בבלימת חירום.

peugeot_3008_testdrive_1610tc074_jpg_resized_20161126_110037626

הפרימיום תוסיף גג שמש פנורמי עם וילון חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הנייד, פתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, פתיחה וסגירה חשמלית לתא המטען כולל חיישן רגל, מצלמות חניה היקפיות והדמיית מבט על, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לשני אזורים, חיישני חניה קדמיים כולל תצוגה גרפית, ריפוד מושבים בד משולב עור מלאכותי, חימום מושבים קדמיים, גימור עור סביב משענות היד, כוונון חשמלי למושב נהג עם זיכרונות, אפשרות להארכת בסיס המושבים הקדמיים, תאורת אווירה LED בתא הנוסעים, ספי צד קדמיים ואחוריים בגימור כרום, מגן קדמי בגוון אלומיניום, חלונות אחוריים כהים, מערכת למניעת סנוור (High beam assist), מערכות מקוריות לשמירת נתיב הנסיעה, מערכת התראה על שטח מת, מערכת עזר להתאמת מהירות הנסיעה, תאורת דרך אוטומטית, חיישני גשם, תאורת חניה אוטומטית, מראות מתקפלות חשמלית ומראות משנות זווית בשילוב להילוך אחורי.

peugeot_3008_testdrive_1610tc081_jpg-2_resized_20161126_110038530

ב-GT תקבלו גם: פנסים ראשיים LED, אורות ערפל LED עם פונקציית הארה לתוך פניה, מראות צד מתקפלות חשמלית עם הקרנת סמל פיג'ו על הקרקע, מערכת מולטימדיה הכוללת ניווט 3D, זיהוי קולי ויציאת וידאו DNG, חוויית i-Cockpit Amplify הכוללת אפשרות לבחירת מצב נהיגה ספורטיבי והתאמת לוח המחוונים, גג בצבע שחור פנינה, מושבים בריפוד עור מלאכותי בשילוב אלקנטרה ומערכת מסאז' במושבים הקדמיים.

3008

מחירים:

1.6 דיזל 120 Blue-HDI   ברמת אקטיב: 144,900 שקל, מחיר השקה – 139,900 שקל

 1.6 בנזין PureTech 165 ברמת אקטיב: 154,900 שקל, מחיר השקה – 149,900 שקל

1.6 בנזין PureTech 165  ברמת פרימיום: 174,900 שקל, מחיר השקה – 169,900 שקל

2.0  דיזל 180 Blue-HDI   ברמת GT: 219,900 שקל, מחיר השקה – 206,900 שקל

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

Tiggo 8 Pro PHEV עם 7 מושבים – השקה בישראל

Tweetfreesbe יבואנית צ'רי בישראל, גאה להשיק את ה- Tiggo 8 Pro PHEV, רכב שבעה מושבים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *