אאודי Q4 e-tron – עכשיו בישראל


חטיבת Audi, מבית צ'מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי ה-SUV החדש של המותג, ה-Q4 e-tron בשני גרסאות מרכב קלסית וספורטבק. חשמלית מהדור החדש עם טווח נסיעה של עד 521 ק"מ (WLTP), ביצועים דינמיים ומפרט גבוה לשימושיות ונוחות. ה- Q4 e-tron מציע מנוע חשמלי עם הספק של 150kW (204 כ"ס) וסוללה בקיבולת 77 kWh.

מחיר ה-Q4 e-tron Audi יתחיל ב 290,000 ₪, ומחירו של ה-Audi Q4 e-tron SB החל מ- 315,000 ₪, גרסת ה-Tech Packתוסיף עוד 27,900 ₪, בתוספת אגרת רישוי בסך 530 ₪.

שפת העיצוב של צמד הדגמים כוללת חזית רחבה, שבכה מתומנת ומרשימה הכוללת בצדה כונסי אוויר המדמים ראשי חיצים יחד עם החתימה העיצובית המוכרת של יחידות התאורה הקדמיות. המראה השרירי מושג גם בעזרת "כתפיים" תפוחות בצדי הרכב לצד המאפיינים המוכרים כמו חצאיות שחורות, תאורת LED קדמית ואחורית כסטנדרט (LED Matrix בחבילת ה-Tech Pack), מסילות גג בגוון אלומיניום, וחבילת העיצוב High Gloss, כשצמיגי W-Spoke Aero באפור גרפיט עם חישוקי 19" משלימים את המראה הדינאמי. גרסת הספורטבק מצוידת גם בחבילת S-Line, הכוללת פגושים וסבכת S-line, חישוקי 20" ומתלים ספורטיביים.

Q4 e-tron

מידות ה-Q4 e-tron עומדות על אורך של 4,588 מ"מ, רוחב 2,108 מ"מ, גובה 1,632 מ"מ ובסיס הגלגלים בן 2,764 מ"מ. נתונים אלו מאפשרים לרכב לספק חלל פנים נדיב ומרווח, כשלצדו תא המטען הגדול בקטגוריה, בנפח 520 ליטרים לקלאסי, ו-535 ליטרים לספורטבק. הרכב מעניק שימושיות נרחבת לכל המשפחה עם מרחב פנים המתקרב למוכר בדגם ה- Q5 של Audi.

החלל הפנימי וסביבת הנהג מעוטרים בפאנל מרכזי המחולק לאזורים נפרדים עם שתי תצוגות שונות, לוח מכוונים דיגיטלי Audi Virtual Cockpit 10.25" לצד מסך מולטימדיה מרכזי של 10.1", כולל מערכת Audi Sound System עם 8 רמקולים ו-180W. סביבת הנהג מאובזרת בהגה בחיפוי עור, עם שליטה על מע' המולטימדיה, עיצוב פנים בחיפוי אלומיניום, בקרת אקלים מחולקת ל-3 אזורים, חלונות אחוריים כהים, קדמיים אקוסטיים, חלון גג פנורמי חשמלי, ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה לגב התחתון. חבילת ה-Tech Pack כוללת בנוסף Virtual Cockpit Plus, Augmented reality head up display, מערכת ניווט מקורית, תאורת LED Matrix, מצלמת 360, מע' עזר לעומסי תנועה, ומערכת שמע פרימיום מסוג Sonos עם 10 רמקולים 580W.

Q4 e-tron

2 הגרסאות מציעות נתון 0-100 של 8.5 שניות, מומנט של 31.6 קג"מ, ו-204 כ"ס עם טווח נסיעה מירבי של עד 521 ק"מ (WLTP) בקלאסית וטווח של עד 534 ק"מ (WLTP) בגרסת הספורטבק. מהירות מרבית של 160 קמ"ש (מוגבל אלקטרונית), קיבולת סוללה של 77 קווט"ש וסוללה שיכולה להיטען בקצב של עד 125 kWh בטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר). הסוללה ממוקמת בין הצירים, על מנת להבטיח מרכז כובד נמוך וחלוקה מאוזנת של משקל.

בתחום הבטיחות, לשני הדגמים חבילת בטיחות מקיפה עם אבזור מקיף כסטנדרט: מערכת אקטיבית לאזהרה מסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק ובלימה אוטומטית בחירום קדמי ואחורי, בקרת שיוט אדפטיבית. זאת' בנוסף למצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, ומערכת High Beam Assist לסיוע במניעת סנוור.


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

לקסוס LBX פוגשת וולבו EX30

Tweetהמעבר בין מושב הנהג בלקסוס בעלת הצבע הלא שגרתי לוולבו השחורה, הוא מעבר חד וברור. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *