הבוקר הושקה בישראל ספינת הדגל של קאדילק ה- CT6.
קאדילק החדשה מתמקמת לה בסגמנט הסאלון- פאר, עם תג מחיר של 550 אלף שקלים, ותתחרה במכוניות כדוגמת ב.מ.וו 5, מרצדס E ואאודי A6.
ה-CT6 מציגה מידות גדולות מאד (אורכה לא פחות מ-5.18 מטרים!), ומאחר והרכב בנוי מחלקי אלומיניום יצוקים בשלדה ורכיבים חיצוניים, הצליחו מהנדסי היצרן לייצר רכב הקל בכ-100 ק"ג מרוב מתחריו לסגמנט הפאר. משקלה הנמוך של ה- CT6 ויחידת הנעה V6 3.6 ל' אטמוספרי שמפיקה 335 כ"ס ו-37.6 קג"מ המועברים דרך גיר 8 הילוכים להנעה כפולה קבועה, מסייעים ל-CT6 להציג ביצועים מצוינים.
הרכב הינו בקטגוריה גבוהה מרכבי הקונצרן בעבר, לכן תג המחיר גבוה משמעותית משאר רכבי היצרן שנמכרו עד כה, למעט גרסאות ה-V הקיצוניות.
הCT6- תשווק בגרסה אחת – LUXURY, הכוללת אבזור עשיר ומפנק, כמיטב מסורת המותג:
ברכב מותקנות שלל מערכות בטיחות, ביניהן 8 כריות אוויר, מערכת התראה מפני התנגשות חזיתית כולל אינדיקציה על המרחק בזמן מהרכב מלפנים, האטה ועצירת הרכב במהירויות נמוכות למניעת התנגשות, מערכת התראה על סטייה מנתיב כולל מערכת אוטומטית למרכוז מסלול במידה והאיתות כבוי, זיהוי שטח מת, אור גבוה משתנה למניעת סינוור, והתראה על תנועה חוצה מאחור בעת נסיעה לאחור.
ב-CT6 משום מה, אין בנמצא בקרת שיוט אדפטיבית (אלא רגילה) כצו השעה הבטיחותי הקיים גם ברכבים זולים בהרבה.
כמו כן, מצויד הרכב במצלמת רוורס, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם אפשרות לחנייה אוטומטית, התראות בטיחות ניתנות לבחירה ע"י רטט במושב צד ימין/שמאל או שניהם או ע"י צליל התראה וסט מצלמות המקנה ראייה היקפית 360 מעלות (מעוף ציפור)
בנוסף, מערכת CUE משודרגת, מופעלת משטח דמוי עכבר במחשב נייד, הכוללת מסך 10.2 אינץ' ו- Apple Carplay/Android Auto,10 רמקולים של BOSE, מרכז מידע לנהג ע"ג מסך "8 צבעוני, משטח הטענה אלחוטי לטלפון נייד, ריפודי עור, הגה מצופה עור כולל חימום, תא כפפות עם פתיחה חשמלית, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית ל-16 מצבים כולל חימום ואוורור, מושבים אחוריים מחוממים כולל שליטה של היושבים מאחור.
כדי להשלים את חבילת האבזור, ניתן למצוא כאן מערכת התנעה מרחוק, שלט חכם לזיהוי נהג ופתיחה/נעילה, כפתור התנעה, מערכת בקרת אקלים עם שליטה נפרדת לנהג ולנוסע, פתח מיזוג מאחור, חלון גג פנוראמי חשמלי כולל פתיחה מהירה וצלון חשמלי קדמי ואחורי, ווילון אחורי חשמלי כולל שליטה של הנהג והיושבים מאחור.
תוכניות המותג לעתיד הקרוב כוללות, כפי הנראה, גם מספר רכבים נוספים בקטגוריות שונות, לצד מספר סוגים של רכבי פנאי, בין היתר אח קטן ל-XT5 , שהושק לפני חודשים ספורים.
תודה לטל אבן מ- EVENBETTER