ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית קטנועי פיג'ו לישראל, החלה לשווק בישראל את פיג'ו METROPOLIS 400 החדש – קטנוע התלת-גלגלי המתקדם ביותר. ה-METROPOLIS 400 מגיע לישראל לאחר שעבר עדכון חשוב ומקיף שכולל ליטושי עיצוב, מבוסס על ליין מכוניות פיג'ו המצליחות – דגמי 3008 ו-5008, כיול מחודש למערכות המתלים (מתכווננים), שיפור בנוחות בישיבה ומיגון הרוח, ממשק מתקדם לחיבור בין הטלפון החכם ולוח המחוונים ועוד.
ד.ל.ב מוטוספורט תשווק את פיג'ו METROPOLIS 400 בשתי גרסאות – GT ספורטיבית שמציעה נראות כוחנית, צבעים ייחודיים ושלל מאפיינים דינאמיים והשנייה, גרסת ה-SW שנועדה להעצים את סעיף השימושיות עם ארגז מובנה BUILD-IN (דוגמת אופנועי תיור גדולים ויקרים) עם מושב מורכב ומשענת גב לנוחיות מרבית, נפח הטענה כפול גדול ונוחות מקסימלית לרכיבה בזוג ביומיום ובטיולים ממושכים.
פיג'ו METROPOLIS 400 אשר החל את דרכו בדורו הראשון בעולם עוד בשנת 2013, השתפר והתעדכן לאורך השנים, כשהוא יוצר סביבו קהל משתמשים גדול אשר נהנה מהתוספת המשמעותית לבטיחות בעת השימוש בצמד גלגלים מלפנים, בבקרות בלימה ואחיזה, באיתות חירום בעת ביצוע בלימת חירום ועוד, ומנוחות ושימושיות גבוהות הודות לשימוש במתלה קדמי חכם, במושבים ארגונומיים, נפח גדול בתאי המטען, מיגון רוח מתכוונן, התנעה ללא מפתח ועוד. במסגרת העדכון שעבר, פנסי החזית מקבלים חתימת אור חדשה בדומה לדור החדש של רכבי פיג'ו ומאחור, את יחידות התאורה המזכירות טופרי אריה.

פיג'ו METROPOLIS 400 מצויד במנוע בנפח 400 סמ"ק שמפיק 35.6 כ"ס וכן 3.9 קג"מ של מומנט אשר מקנים לו ביצועים טובים לצד חיסכון משמעותי בדלק, כך שבעזרת מכל דלק בנפח של 13 ליטרים, הוא מסוגל לגמוא כ-300 קילומטרים בין תדלוקים – תכונה חשובה מאוד בעת רכיבה בטיולים ארוכים.
לוח המחוונים (TFT) מוקם גבוה יותר כדי לשפר את הנראות של הנתונים שמוקרנים עליו בזמן הרכיבה, מציע ממשק קישוריות החדשה – i-Connect, אשר בעזרת השימוש באפליקציה הייעודית של פיג'ו אופנועים ומאפשר הצגת הניווט על גבי הצג הדיגיטלי ועוד.

הודות לעיצוב ספורטיבי ומתלים מתכווננים מאחור, גרסת ה-GT נועדה לעורר רגשות וחיוכים ברכיבה. לגרסה זו נוכחות ייחודית על הכביש, הודות לצביעת הטיטניום-מט, החישוקים השחורים עם תחימה צהובה, משקף חזית מושחר וכידון חשוף בהשראת אופנועי 'נייקד'.
גרסת ה-SW מוכוונת במובהק לרוכבים הזקוקים לשטח הטענה גדול ככל הניתן וליכולת רכיבה בזוג בנוחות מקסימלית. גרסה זו מציעה צביעת ברונזה-מט ייחודית, מצוידת במיגון רוח גדול יותר שעוטף את הרוכבים וכמובן בתא מטען נוסף מאחור שנפחו 54 ליטרים והוא ננעל ונפתח בלחיצה על מתג בשלט. נפח הטענה זה מגיע בנוסף לתא המצוי מתחת למושב שנפחו עומד על 22 ליטר ומסוגל להכיל מטען שאורכו עד 90 ס"מ.
שתי גרסאות ה-METROPOLIS 400 מצוידות בגלגלי 13 אינץ' מלפנים ו-14 אינץ' ובבולמים אחוריים של חב' PAIOLI עם מכלי גז נפרדים מתכווננים בקלות לנוחות והתאמה מרבית.
מפרט טכני:
מנוע: סינגל, 400 סמ"ק
קירור: נוזל
מהירות מרבית: 135 קמ"ש
הספק: 35.6 כ"ס ב-7,250 סל"ד
מומנט: 3.9 קג"מ ב-5,750 סל"ד
מיכל דלק: 13 ליטר
צריכת דלק ממוצעת: 3.9 ליטר ל-100 ק"מ
צמיג קדמי: 110/70 R13
צמיג אחורי: 140/70 R14
מתלה קדמי: צמד בולמים מתכווננים
מתלה אחורי: צמד בולמי גז מתכווננים PAIOLI
גובה מושב: 78 ס:מ
משקל: 280 ק"ג
אורך, רוחב, גובה: 2,152, 750, 1,450 מ"מ
נפח הטענה: 22 ליטר מתחת למושב ואו 54 ליטר בתא עליון בגרסת SW
מחירים:
פיג'ו METROPOLIS 400 GT – מחירו – 53,900 שקל
פיג'ו METROPOLIS 400 SW – מחירו 54,900 שקל
*המחירים אינם כוללים אגרת רישוי