חברת ׳אלבר-מוטו׳ יבואנית טריומף, הארלי דוידסון ודיאלים לישראל מודיעה על הגעתו של האופנוע החדש, המדובר והמעניין ביותר של השנה: TIGER SPORT 660.
למרות ששמו נגזר ממשפחת האדוונצ׳רים של טריומף – טייגר, מדובר באופנוע כביש רב-משימתי, מותאם למשימות יומיומיות עם יכולות תיור למרחקים ואופי ספורטיבי שיספק הנאה מרובה לרוכב גם בכבישים מפותלים. למעשה מדובר באופנוע שמגדיר מחדש שאת המילה ורסטיליות וזאת בזכות היכולות שלו לעשות
מגוון מאוד רחב של דברים ולעשות אותם ללא פשרות.
עד להשקתו של ה-TIGER SPORT 660 בסגמנט הספורט-תיור בנפח הביניים לא היו אופנועים המוגדרים באופן אבסולוטי כוורסטליים ובעלי יכולות לבצע משימות יום-יומיות, יחד עם רכיבות ספורטיביות וגם רכיבות תיור ארוכות. אופנועים בסגמנט זה שהתבלטו באחת מהתכונות סבלו מנחיתות בתכונות אחרות. היתרון הגדול של ה-TIGER SPORT 660 בכך שהוא מביא איתו את הכוח, ההתנהגות והאופי המיוחדים של מנוע עם שלושה צילינדרים – תצורת מנוע בה התמחתה טריומף לאורך השנים במגוון אופנועים. כך מצבי הרכיבה של מחשב ניהול המנוע, בשילוב תנוחת הרכיבה הנוחה שמותאמת למגוון רוכבים, הופכת אותו לאופנוע ספורטיבי ודינמי כשצריך – אך מבלי לפגוע מהנוחות ויכולות ההתנהלות שנדרשים ממנו בחיי היום-יום כמו סידורים שונים או רכיבה מנהלתית לעבודה. בזכות הישיבה הגבוהה על האופנוע שמקנה לו את המאפיין ה״אדוונצ׳רי״, הרוכב מקבל זווית ראייה רחבה מעל הרכבים הנוסעים לפניו. זהו יתרון גדול שמקנה ביטחון ושליטה בנעשה במרחב.

מנוע הטריפל בנפח 660 סמ"ק של ה-TIGER SPORT 660 מחבר באופן האולטימטיבי בין הספק (80 כ"ס ב-10,250 סל"ד) למומנט (6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד). הודות לשלושת הצילינדרים ובשונה ממנועי טווין מקביל למנוע זה יש שפע של מומנט שמתקבל כבר בקשת התחתונה של הסל"ד – למעשה 90% מהמומנט מתקבלים כבר ב-3,000 סל״ד. כל זאת מבלי לגרוע מהיכולת שלו להתמודד גם עם סל"ד גבוהה ומשיכות מצערת ארוכות בהתאם לסגנון הרכיבה. על אף שה-TIGER SPORT 660 הוא אופנוע חדש מהיסוד הבסיס ליחידת ההנעה שלו אינו זר לנו. הוא נלקח מה-TRIDENT 660 המוכר והמוצלח שכבר הוכיח את עצמו והפך למבוקש בסגמנט הנייקדים העירוניים.
על אף היותו דגם כניסה במחיר תחרותי, בטריומף לא חסכו על טכנולוגיה ומכלולים איכותיים ומוכרים מהשורה הראשונה. בין רשימת המכלולים המכובדת ניתן למצוא מזלג SHOWA בקוטר 41 מ"מ, בולם אחורי גם הוא מתוצרת SHOWA, עם אפשרות לכוונון עומס קפיץ הידראולי על ידי הממוקמת מתחת למושב. מערכת הבלימה מתוצרת NISSIN כוללת מלפנים צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ אותם אוחזים קליפרים בעלי בוכנה כפולה; ומאחור דיסק בודד בקוטר 255 מ"מ אותו אוחז קליפר חד-בוכנה.

בנוסף למכלולים האמורים מתהדר ה-TIGER SPORT 660 בטכנולוגיה מתקדמת עם מצערת רכב-על-חוט עם שני מצבי רכיבה (Road, Rain), בקרת אחיזה אותה ניתן לנטרל, צמד פנסי חזית ייחודיים וומרשימים עם תאורת לד היקפית, צמד מאותתים בעלי מנגנון ביטול אוטומטי וצג TFT צבעוני עם תצוגה רחבה וכולל חיבור לאפליקציית 'My Triumph' (בתוספת תשלום) המאפשרת ניווט, חיבור לטלפון הנייד, תפעול ציוד GoPro, ניגון מוזיקה ועוד.
יכולות התיור והרכיבה על ה-TIGER SPORT 660 למרחקים ארוכים ניתנות לו בזכות מיכל דלק גדול ומעוצב המכיל 17 ליטרים, משקף אווירודינמי מתכוונן מנואלית ואפשרות להוספת מזוודות צד ומזוודה עליונה מרכזית – מקוריות.
*מחירו של ה-TIGER SPORT 660 נקבע על ₪78,900, כאשר למשך תקופת ההשקה יימכר בעלות 64,900 ₪ בלבד (לא כולל עסקאות החלפה – טרייד אין).