מטרו מוטור מציגה את רכב השטח (SBS) של קוואסאקי – ה-KRX 1000. ה-KRX 1000 תוכנן להרפתקאות מסמרות שיער ולאתגרים המהנים ביותר, גם בתנאי השטח הקשים ביותר.
עם מנוע 2 צילינדרים בטור, בנפח 999 סמ"ק החדש, ששודך לתיבת הילוכים רציפה ומצמד צנטריפוגלי, מסוגל ה-KRX 1000 לכבוש כל מסלול ולטרוף גם את מכשולי הסלעים הטכניים ביותר.
בזכות מרווח הגחון הטוב ביותר בקטגוריה ומערכת מתלים המשלבת בולמי זעזועים מסוג FOX 2.5 Podium Lsc, מסוגל ה-1000 KRX "לגהץ" את המסלולים התובעניים ביותר, ולהציג יכולת פנייה מצוינת ואחיזת כביש פורצת גבולות.
מהלך המתלה הארוך ביותר בקטגוריה משנה את חוקי המשחק ומאפשר לנהג לנסוע ללא חשש מעל סלעים ומכשולים מבלי לפגוע בשלדה או במכלולי ההנעה גם במהירויות גבוהות ובשטחים טכניים קשים במיוחד. מהלך מתלה קדמי כאמור של מעל 48 ס"מ מלפנים ומעל חצי מטר מאחור מאפשרים ל-1000 KRX לייצר רצף מגע אחיד וקבוע עם הקרקע בתנאים קיצוניים ביותר. בנוסף צמיגי מקסיס Carnivore אימתניים בקוטר 31" חריגים בקטגוריה מאפשרים לגהץ כל מהמורה ולטפס על כל סלע.
ה-KRX בולט בעיצוב הדינאמי והחדשני המדגיש את מרווח הגחון הגבוה ואת יכולותיו בשטח. מבט חטוף משאיר רושם עז של קשיחות לא מתפשרת ומעורר את הרצון לצאת ולכבוש את הטבע הפראי. עם כ-50 אבזרים ותוספות מקוריות של קוואסאקי, יוכל כל אחד להתאים את ה-KRX החדש לאופי ולסגנון הייחודי לו.
![](https://www.drivetime.co.il/wp-content/uploads/2020/02/resized_41017-u-Hashaka_Pic-930x620_sg-3.jpg)
כשהאמינות המוכרת של קוואסאקי שהפכה לאגדה חוברת למסורת של ביצועים ספורטיביים ללא פשרות המוכרת מאופנועי הספורט של היצרן היפני – אנו מקבלים את רכב השטח שימשיך גם במקום שכל האחרים יעצרו. עליונות מכנית וטכנולוגיה מתקדמת הנשענות על הרכיבים הטובים ביותר – זהו ה- DNA של ה-KRX 1000 החדש.
מנוע 999 סמ"ק מקורר נוזל, 2 צילינדרים בטור, 114 כ"ס
שלדה קשיחה ביותר עם כלוב התהפכות אינטגרלי ליציבות אולטימטיבית במהירויות גבוהות
בולמי זעזועים FOX 2.5 Podium LSC עם כיוונון Load speed compression
מרווח הגחון ומהלך מתלה הטובים בקטגוריה
חישוקי בידלוק 15" למניעת החלקת הצמיג בנסיעה עם לחץ אוויר נמוך וצמיגי 31" MAXXIS Carnivore אימתניים לעבירות ללא גבולות
מחיר
129,985 ₪ (המחיר כולל אגרות והוצאות רישוי)
המחיר כולל אבזור מקורי כסטנדרט: גג קשיח, חלון, מגן חזירים וארגז אחורי.