פיג'ו 508 דור 2 – חשיפה ראשונה


פיג'ו חושפת פרטים ראשונים על מכונית המנהלים/ סאלון שלה ה-508. עם עיצוב המבוסס על שתי מכוניות התצוגה האחרונות שלה, ה-Exalt וה-Instinct פיג'ו יוצאת מהגבולות השמרניים של מבנה שלוש הקופסאות וארבע הדלתות, ומציגה ב-508 החדשה מבנה של 'פאסט-באק' (5 דלתות קופה).

גם תא הנוסעים של ה-508 החדשה משדר חדשנות, איכות ומקוריות מובחנים. תא נוסעים זה תוכנן תחת פילוסופיית ה-i-Cockpit ולמעשה נלקח בשלמותו וישירות ממכונית הקונספט Exalt.

508 דור 2 נשענת על פלטפורמת ה-EMP2  המסייעת להפחית את משקל הרכב ב-70 קילוגרמים. מתלה רב חיבורי מאחור עם מתלים אקטיביים לשיפור האחיזה ונוחות הנסיעה, היגוי חד ומדויק בתגבור חשמלי ותיבות הילוכים אוטומטיות עם 8 הילוכים, הם חלק מהמפרט שלדברי החברה, מבטיח לשמור על ערכי ההנאה מהנהיגה.

לרשות ה-508 2 מנועי בנזין 1.6 טורבו (180 ו-225 כ"ס) ומנועי טורבו – דיזל 1.5 ו-2.0 דיזל (130, 160 ו-180 כ"ס) כשהבסיסי יוצע גם עם תיבה ידנית 6 הילוכים.
ברבעון שלישי של שנת 2019 פיג'ו 508 החדשה תקבל גרסת פלאג-אין-היבריד חדשנית.

ב-508 יוצע מערך שלם של מערכות בטיחות אקטיביות ובינהם גם מערכת לראיית לילה, בפעם הראשונה בקבוצה זו עם טווח גילוי של 200-250 מטר, רחוק בהרבה מטווח ההארה של פנסי הרכב.

פיג'ו 508 החדשה תיחשף בתערוכת ז'נבה הקרובה, ייוצר במפעל מולהאוס הצרפתי ויושק באופן רשמי בעולם ברבעון האחרון של שנת 2018.

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

פיג'ו 3008 MHEV – קופה (לא) מהירה

Tweetסביבת הנהג העוטפת, המיוחדת. יחידת ההנעה החדשה, המושב האחורי הלא-ממש-מרווח – את 3008 החדשה כבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *