סיטרואן ג'מפי – מסחרית מודולארית


סיטרואן מציגה את הדור ה-3 לג'מפי שיצטרף לברלינגו ולבוקסר במשפחת המסחריות בקבוצת לובינסקי.

הג'מפי החדש יחד עם אחיו , ינסה לשמר את ההובלה של קבוצת לובינסקי בפלח כלי הרכב המסחריים בישראל (4,6666 כלי רכב מסחריים ו-40 אחוז נתח שוק).
גמפי דור-1 הושק ב-1995 והוחלף ב-2007 בדגם חדש שגם הוא נהנה ממוניטין אמינות גבוה ופופולאריות גבוהה.
לראשונה, הג'מפי יוצע בשלוש גרסאות ממדים: שלדה ארוכה, בינונית והחידוש העיקרי – גרסה קצרה ייחודית לקטגוריה, אשר תבדל אותה מהמתחרות ויחד ירחיבו את הפניה לקהלי יעד מגוונים

ג'מפי דור-3 החדש מבוסס על פלטפורמת EMP-2 החדשה והמודולארית ומציע שלוש גרסאות מרכב – LARGE- MEDIUM- SMALL.

ממדים SMALL MEDIUM LARGE
אורך 460.9 ס"מ 495.9 ס"מ 530.9 ס"מ
גובה (אוטומטי) 191 ס"מ (195) 194 ס"מ (194) 194 ס"מ (194)
בסיס גלגלים 292.5 ס"מ 327.5 ס"מ 327.5 ס"מ
אורך רצפה מקסימלי 216.2 ס"מ 251.2 ס"מ 286.2 ס"מ
רוחב מטען בין בתי גלגלים 126 ס"מ 126 ס"מ 126 ס"מ
נפח הטענה (מאחורי שורת מושבים קדמית 4,600 ליטר 5,300 ליטר 6,100 ליטר
משקל מטען (אוטומטי) 1,024 ק"ג (1,354) 1,484 ק"ג (1343) 1,447 ק"ג (1,354)
משקל מורשה (אוטומטי) 2,635 ק"ג (3,000) 3,100 ק"ג (3,000) 3,100 ק"ג (3,000)
קוטר סיבוב 11.3 מטר 12.4 מטר 12.4 מטר
כושר גרירה עם וללא בלמים 1,800/700 ק"ג 2,500/750 ק"ג 2,500/750 ק"ג

היצע המנועים – 2 מנועי טורבו דיזל בנפח 1.6 ו-2.0 ליטרים החל מ-115 כ"ס ועד ל-177 כ"ס ובחירה בין תיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית 6 הילוכים. המנועים העומדים בתקן יורו-6 מבטיחים עלויות נמוכות ומרווח של 20,000 ק"מ בין טיפולים.

SMALL SMALL MEDIUM MEDIUM LARGE LARGE
נפח מנוע 1,560 סמ"ק 1,997 סמ"ק 1,997 סמ"ק 1,997 סמ"ק 1,997 סמ"ק 1,997 סמ"ק
הספק/סל"ד 115/3,500 177/3,750 150/4000 177/3,750 150/4000 177/3,750
מומנט 30.6/1,750 40.8/2,000 37.7/2,000 40.8/2,000 37.7/2,000 40.8/2,000
תיבה ידנית 6 הל' אוט' 6 הל' ידנית 6 הל' אוט' 6 הל' ידנית 6 הל' אוט' 6 הל'
100-0 קמ"ש 12.3 ש' 9.6 ש' 10.6 ש' 9.6 ש' 10.6 ש' 9.6 ש'
מהירות מרבית 160 קמ"ש 170 קמ"ש 170 קמ"ש 170 קמ"ש 170 קמ"ש 170 קמ"ש
*צ.דלק: עירוני 18.2 קמ"ל 16.4 קמ"ל 16.9 קמ"ל 16.4 קמ"ל 16.9 קמ"ל 15.2 קמ"ל
*צ.דלק: בינעירוני 20.4 קמ"ל 18.5 קמ"ל 20.4 קמ"ל 18.5 קמ"ל 20.4 קמ"ל 17.2 קמ"ל
*צ.דלק: משולב 19.6 קמ"ל 17.5 קמ"ל 18.9 קמ"ל 17.5 קמ"ל 18.9 קמ"ל 16.1 קמ"ל

*בהתאם לנתוני יצרן

מחירים (כולל מע"מ):

מרכב SMALL

1.6 דיזל טורבו 115 כ"ס, ידני: 169,900 שקל

2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 189,900 שקל

 

מרכב MEDIUM

2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס ידני: 199,900 שקל

2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס אוטומט: 229,900 שקל

 

מרכב LARGE

2.0 דיזל טורבו 150 כ"ס, ידני: 219,900 שקל

      2.0 דיזל טורבו 177 כ"ס, אוטומט: 239,900 שקל

 

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

פיג'ו 3008 MHEV – קופה (לא) מהירה

Tweetסביבת הנהג העוטפת, המיוחדת. יחידת ההנעה החדשה, המושב האחורי הלא-ממש-מרווח – את 3008 החדשה כבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *