מתחם השירות המרכזי החדש של חברת AVIS


קבוצת UMI חנכה הבוקר בצמוד למתחם מטה הנהלת הקבוצה בלוד את מתחם השירות המרכזי של חברת AVIS. המתחם החדש ירכז מעתה את כלל הפעילות התפעולית והטכנית של צי הרכבים של מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה של חברת AVIS.

דוד עיני, יו"ר ומנכ"ל קבוצת UMI , פתח את מפגש הכתבים בסקירה על צמיחת הקבוצה לאורך השנים. בדבריו הדגיש דוד עיני את שנת 2017, כאשר במהלך השנה החולפת עלתה חברת המזרח להחזקה מלאה באחזקות חברת UMI , הפיכתה של קבוצת UMI  לתאגיד מדווח וכן הושלם תהליך מיזוגה של UTS  (Avis) כחלק מהקבוצה ובניית מטה משותף ומרכזי בלוד.

"קבוצת UMI  פועלת מיום הקמתה במטרה להיות גורם מוביל בתעשיית הרכב בישראל, תוך התמקדות בלקוחותיה, עובדיה ומתן שירות מקצועי, איכותי ואמין. חנוכת מתחם השירות המרכזי הינה אבן דרך נוספת ומרכזית בביסוס מעמדה של קבוצת UMI כחברה הנמצאת בחזית הטכנולוגיה ופועלת למתן שירות בסטנדרט חדש".

מיד אחריו, סקר אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI  ומנכ"ל AVIS  את שוק הרכב החדש, היד השנייה, הליסינג וההשכרה במהלך העשור האחרון והתמורות שעבר. אבישי לוי אף הציג את רשימת לקוחות העוגן של אוויס וביניהם: eBay, Marvell, Google, Microsoft ורבים נוספים. עוד ציין אבישי לוי בדבריו, כי AVIS מציעה נכון להיום למעלה מ-100 דגמים מ-14 יבואנים שונים, מולם היא עובדת ובכך מציעה מנעד רחב של רכבים ובסגמנטים שונים.

לאחר מכן סקר אבישי לוי את החזון מאחורי מתחם השירות המרכזי החדש, שתכנונו החל עוד בשנת 2014 ובנייתו החלה בשנת 2016.

אבישי לוי ציין בדבריו: "מתחם השירות החדש הוקם לאחר תכנון ומחשבה רבה, הן ברמת השירותים שיינתנו, זרימת הטיפול ברכבים ממחלקה למחלקה וייעול תהליכי העבודה באופן מקסימלי.  מאחורי הקמת המתחם עמד החזון לרכז את כלל הפעולות התפעוליות של הקבוצה תחת קורת גג אחת, הצבת הלקוח במרכז ומתן שירות מתקדם, מעמיק ומקצועי יותר לכלל לקוחותינו בתחומי מכירת הרכב, הליסינג וההשכרה".

"במתחם השירות החדש הקפדנו על ארבעה אלמנטים עיקריים, הדגיש אבישי לוי: איכות– 127 בדיקות איכות קפדניות לכל כלי רכב המגיע למתחם, מקצועיות– הכולל תהליך תכנון עבודה קפדני, עבודה לפי תקנים ונהלים מתקדמים, פיקוח ובקרה ממחושבים, יעילות– בקרה ושליטה על מנת לייעל תהליכים, גמישות תפעולית מקסימלית המגובה בחדר בקרה מרכזי המבקר ומפקח על כלל הפעולות וחדשנות– ציוד חדשני מתקדם ותפיסה ירוקה".

"במתחם צפויים לעבוד כ-80 עובדים המחולקים ל-8 מחלקות שונות: קליטת רכבים, קומפיוטסט, מכונאות, פחחות, צמיגים, פוליש ושטיפה, בקרת איכות וחדר צילום", סיכם אבישי לוי.

מלבד חנוכת מתחם השירות החדש, חשף הבוקר, אבישי לוי, משנה למנכ"ל קבוצת UMI ומנכ"ל חברת AVIS, ארבעה מוצרים חדשים בעולמות מכירת רכב, השכרה, וחוויית השירות

שירות –AVIS DREAM
שירות ראשון מסוגו בארץ, המאפשר השכרה על בסיס יומי של דגמי ספורט ויוקרה חלומיים כגון אחת ממכוניות השרירים האמריקאיות- השברולט קמארו וקאדילק XT5/CTS, הדגם המשפחתי של יגואר, דגם ה-XE או את רכב המנהלים המפנק של מרצדס – מרצדס C180

שירות AVIS עד הבית
מעתה רוכשי רכב יד שנייה אינם צריכים להגיע לסניף על מנת לאסוף את הרכב שרכשו. נציג AVIS עד הבית יביא את הרכב עד לפתח ביתם- ללא כל עלות

שירות Moving AVIS
שירות לצרכן העסקי והפרטי המאפשר לשכור רכב מסחרי, טנדרים וטנדרונים לשימוש יומי וחודשי, כגון העברת דירה, משלוחים והעברות קטנות.

אפליקציית השירות AVIS בכף ידך
אפליקציה המעניקה ללקוחות AVIS חווית שירות מתקדמת, ומאפשרת ללקוחות ביצוע מגוון פעולות באמצעות הנייד. בין השירותים הניתנים באפליקציה ניתן לתאם טיפול תקופתי, לדווח על תאונה, לחצן מצוקה 24/7 המחובר ישירות למרכז שירות הלקוחות של AVIS, ניווט למרכזי שירות, שמירת מסמכים אישיים קבלת תזכורות והטבות וכן אפשרות לקבלת הודעות ישירות ממנהל צי הרכב בחברה

תמונות: יח"צ

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

שברולט קולורדו ZR2 – גם אני רוצה!

Tweetהרוח המדברית ליטפה את פניי כשיצאתי מהרכב ונשמתי עמוק את האוויר היבש והצלול. לפניי התנשא …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *