מדובר בקרוסאובר פרימיום קומפקטי. ה-E-PACE מושק בישראל במקביל להשקתו בחו"ל והוא אמור להתחרות בעיקר במקביליו הגרמניים. ביגואר, מותג בעל הסטוריה מפוארת שעובר התחדשות לאחרונה, תולים תקוות גדולות בדגם החדש.
יגואר המזוהה עם מכוניות ספורט כדוגמת ה-E טייפ האגדתית עליה כתבנו בעבר, נכנעת גם היא לצו האופנה ולאחר השקתו של ה-F פייס לפני קצת יותר משנה, מגיע תורו של ה-E פייס, אחיו הקטן.
עם אורך של 440 ס"מ ובסיס גלגלים של 268 ס"מ, ממוקם ה-E בגודלו בין במוו X1 ו-X3 והוא ישווק בישראל בשלב הראשון, בגרסת P250 עם מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו. גרסה חזקה יותר בעלת 300 כוחות סוס, תיובא למזמינים בלבד.
ל-E תיבת הילוכים אוטומטית בעלת תשעה יחסי העברה והנעה כפולה קבועה עם חלוקת כוח וקטורית. היא מאיצה ל-100 קמ"ש מצב עמידה תוך 7 שניות ולפי דברי יגואר, תספק חווית נהיגה ספורטיבית לנהג. עם משקל עצמי לא קטן של 1832 ק"ג ה-E הקומפקטית כבדה מה-F, כביש שטח הגדול ממנה משמעותית אך עשוי ברובו מאלומיניום ב-200 ק"ג…
ברמת הגימור הבסיסית יגיע הרכב עם מערכת מולטימדיה בעל מסך "10, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, תאורת LED מלאה בחזית, ריפודי עור, גג שמש פנורמי וחישוקים קלים בקוטר "17.
.
