חטיבת הספורט של ב.מ.וו עומדת להציג בתערוכת פרנקפורט הקרובה, את ה-M5 החדשה, דור שישי, שלראשונה תציע גם הנעה כפולה.
עם מנוע ה-4.4 ליטרים V8 מוגדש שיספק כנראה כ-600 כ"ס, בחרו ב-ב.מ.וו להעביר את העצמה הזו לקרקע דרך ארבעה צמיגים ולא שניים בלבד.
אך אם אתם מוכשרים, אמיצים, או עם נטיות אובדניות, ניתן יהיה לנהוג ב-M ולהעביר את כל עדר הסוסים דרך הגלגלים האחוריים בלבד וללא בקרות…
למרות ממדים גדולים יותר M החדשה קלה יותר מקודמתה (15 ק"ג) ושוקלת 1855 ק"ג תודות לחומרים קלי משקל ולמרות מערכת ההנעה המורכבת יותר.

תודות לאותה הנעה כפולה, חל שיפור גם במיאוץ הקלאסי ל- 100 קמ"ש והוא יערך כעת 3.4 שניות בלבד. המהירות המרבית , לעומת זאת מוגבלת ל-250 קמ"ש (305 קמ"ש לרוכשי חבילת Mׂ)
M5 החדשה' שהיא גרסת הביצועים הקיצונית של סידרה 5, תגיע לארץ ב-2018 ומציעה בין היתר גם תיבת הילוכים אוטומטית – סטפטרוניק עם שמונה יחסי העברה ואפשרות בחירה בין שלושה מצבים: "העברה ידנית מלאה" או "אוטומטית מלאה" ( לפי העדפה – חיסכון עד ביצועים מאוד קיצוניים).