שיווקה הרשמי של אלפא-רומיאו ג'וליה בישראל, מתחיל בימים אלה.
מדובר בספורט-סדאן בעלת הנעה אחורית, שמתחרה ישירות במיטב התוצרת הגרמנית, כדוגמת במוו סידרה 3.
הגרסה המרכזית של הדגם (MILANO) מונעת בעזרת מנוע 2 ליטרים טורבו בהספק של 200 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית בת 8 מהירויות.
דגם חזק ויקר יותר, המכונה – VELOCE כבר מצויד במערכת הנעה כפולה Q4 ויפיק, מאותו מנוע, הספק של 280 כ"ס.
בפסגת ההיצע של הג'וליה, ניצב דגם ה-QV בעל מנוע שפותח בעזרת מהנדסי פרארי – וי 6 2900 סמ"ק בהספק של 510 כ"ס המעביר את החגיגה דרך, הנעה אחורית מתוחכמת בתיווכה של תיבה ידנית 6 הילוכים או אוטומטית (8).
.
מחירה של הג'וליה יחל ב-252,900 ש"ח.
MILANO | VELOCE | QV | |
נפח מנוע (סמ"ק) | 1,995 | 1,995 | 2,891 |
צילינדרים | 4 | 4 | V6 90° |
שסתומים | 16 | 16 | 24 |
טורבו, הזרקה ישירה ומערכת תזמון שסתומים | טורבו, הזרקה ישירה ומערכת תזמון שסתומים | בי טורבו, הזרקה ישירה,
מערכת תזמון שסתומים, מערכת ניתוק צילינדרים |
|
הספק (כ"ס/ סל"ד) | 200/5,000 | 280/5,250 | 510/6,500 |
מומנט (קג"מ / סל"ד) | 33.6/1,750 | 40.8/2,250 | 61.2/2,500 |
מהירות מרבית (קמ"ש) | 235 | 240 | 307 |
תאוצה ל 100 קמ"ש (שניות) | 6.6 | 5.2 | 3.9 |
תצרוכת דלק משולבת | 16.6 | 15.6 | 11.7 / 12.2 |
תיבת הילוכים | אוטומט פלנטארי | אוטומט פלנטארי | ידני / אוטומט פלנטארי |
יחסי העברה קדמיים | 8 | 8 | 6 / 8 |
הנעה | אחורית | Q4 כפולה | אחורית עם מערכת ACTIVE TORQUE VECTORING
לחלוקת מומנט בדיפרנציאל האחורי |