ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, יבואנית אופנועי אינדיאן, משיקה את הצ'לנג'ר החדש בישראל. אינדיאן צ'לנג'ר החדש, הוא אופנוע 'באגר' אמריקני טהור אשר מעלה את הרף בקבוצתו באמצעות מנוע חדש והחזק ביותר, טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב עוצר נשימה, נוחות גבוהה לרכיבות ממושכות וכמובן ההנאה שברכיבה. אינדיאן צ'לנג'ר החדש תוכנן ועוצב עבור אניני הטעם שברוכבים והם לא חסכו בדבר בתכנונו כדי שאופנוע זה יציע את הביצועים הטובים ביותר בקבוצתו.
אופנוע ה'באגר' החדש של אינדיאן משלב בין מנוע חזק, לטכנולוגיה מהדור החדש ונוחות גבוהה כדי לייצר חוויית רכיבה ייחודית – יכולת תיור למרחקים גדולים לצד ביצועים והתנהגות כביש ספורטיביים. לב המערכת כמובן הוא מנוע ה-V-טווין החדש של החברה. הצילינדרים גדולי הנפח (1,769 סמ"ק) ניצבים בזווית של 60 מעלות, נעזרים בארבעה שסתומים לצילינדר וקירור נוזל כדי לייצר תפוקה גבוהה ביותר – 122 כ"ס ו-18.1 קג"מ. מנוע זה משודך לתיבה בעלת שישה הילוכים עם יחס העברה אוברדרייב אמיתי, מצמד בתפעול קל וכן שסתומים הידראוליים ושרשרת תזמון לטובת יצירת מרווחי תחזוקה גדולים ואמינות גבוהה. באמצעות בחירה מבין שלושה מצבי רכיבה המשפיעים על תגובות המצערת ותפוקת המנוע, הרוכב יכול לקבוע את אופי הרכיבה – מצב ספורט לתפוקה מלאה ומצערת חדה, סטנדרט וגשם. מצבים אלה משפיעים בהתאם גם על אופן ההתערבות של בקרת האחיזה.

המנוע השרירי שוכן בתוך שלדת אלומיניום קלה וחזקה, בחזיתה מזלג הפוך עבה ומאחור בולם FOX מתכוונן ויחד עם פייריג קידמי איקוני שכולל מיגון רוח מתכוונן, פתחי אוורור מתכווננים ומסך מגע LED, מתקבלת איכות רכיבה גבוהה עם יציבות חסרת תחרות. על הבלימה אחראים קאליפרים רדיאליים של ברמבו וצמיגי מצלר קרוזטק מבטיחים אחזה גבוהה בכל תנאי הרכיבה. שתי גרסאות ה'באגר', ה'לימיטד' וה'דארק-הורס' מצוידות במערכת הבקרה IMU המתקדמת ביותר של BOSCH, אשר מתחשבת גם בזווית ההטיה של האופנוע בהפעלת הבלמים וה-ABS וכן בבקרת האחיזה.
אינדיאן צ'לנג'ר החדש ישווק בשתי רמות אבזור, כאשר כבר ברמת 'בייס' (Base) הוא מציע בקרת שיוט אלקטרונית, תאורת 'לד' מלאה היוצרת חתימת אור ייחודית, מושב רחב ומפנק, הנעה ללא מפתח, תיקי אוכף עם נפח של 68 ליטר, מערכת אינפוטיינמנט עם מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישוריות בלו-טות', שקעי USB ו-12 וולט ועוד. רמת האבזור הגבוהה הקיימת בגרסאות ה'לימיטד' וה'דארק-הורס' מוסיפה לחבילה גם חיווי לחץ אוויר בצמיגים, נעילה חשמלית לארגזי המטען, קישוריות Apple CarPlay, חיישני הטיה (במערכת ה-IMU), תאורה תחתית ותאורה לפסל ראש האינדיאן בכנף הקדמית.
אינדיאן צ'לנג'ר כצפוי מציע שורה ארוכה של תוספות אפשריות בהתאם לטעמו האישי וצרכיו של הרוכב ואלה כוללות אביזרים עיצוביים, שדרוגים למערכת השמע, מנוף העברת הילוכים באמצעות העקב, מיגון רוח גבוה, משענות למורכב\ת, רגליות רחבות ועוד.
מחיר:
אינדיאן צ'לנג'ר: 210,205 שקל כולל מע"מ ואגרת רישוי "על הכביש"
אינדיאן צ'לנג'ר לימיטד: 230,205 שקל כולל מע"מ ואגרת רישוי "על הכביש"
אינדיאן צ'לנג'ר 'דארק-הורס': 230,205 שקל כולל מע"מ ואגרת רישוי "על הכביש"
מפרט טכני:
מנוע: V-טווין 60 מעלות
נפח: 1,768 סמ"ק
הספק: 122 כ"ס
מומנט: 18.1 קג"מ
מצמד: רטוב
נפח מכל דלק: 22.7 ליטר
אורך\רוחב\גובה: 250\99\142.8 ס"מ
בסיס גלגלים: 166.7 ס"מ
מרווח גחון: 13.7 ס"מ
גובה מושב: 67.2 ס"מ
משקל: 377 ק"ג
בלם קדמי: צמד דיסקים 320 מ"מ, קאליפרים רדיאליים 4 בוכנות
בלם אחורי: דיסק יחיד, 298 מ"מ, קאליפר 2 בוכנות
צמיג קדמי: 130/60 R19, מצלר קרוזטק
צמיג אחורי: 180/60 R16, מצלר קרוזטק
מזלג קדמי: טלסקופי הפוך, 43 מ"מ, 130 מ"מ מהלך
בולם אחורי: פוקס, מתכוונן עומס, 114 מ"מ מהלך