אופנועי אינדיאן גם לבעלי רישיון A1


ד.ל.ב מוטוספורט, מקבוצת לובינסקי, משיקה בישראל את גרסאות ה-A1 לאינדיאן סקאוט. מרגע זה, כל גרסאות הסקאוט – סקאוט, סקאוט SIXTY ו-Bobber יוצעו בשתי גרסאות – גרסה לא מוגבלת וגרסה מוגבלת עם 47 כ"ס כדי להתאים לרוכבים בעלי רישיון רכיבה A1. בכך למעשה אופנועי אינדיאן מרחיבים את יכולת הפניה שלהם לקהלי רוכבים שעד כה המותג היוקרתי לא היה נגיש עבורם.

אינדיאן סקאוט סיקסטי: אופנוע הכניסה למותג אינדיאן. אופנוע השייך למשפחת ה'מידסייז'.
אופנוע זה מצויד במנוע V טווין מקורר נוזל בנפח 1,000 סמ"ק אשר מפיק 78 כ"ס וכן 8.9 קג"מ ב-5,800 סל"ד והוא משודך לתיבה בעלת 5 הילוכים. מלפנים נמצא מזלג טלסקופי (29 מעלות) עם 120 מ"מ מהלך ומאחור, צמד בולמים עם מהלך של 76 מ"מ.
על הבלימה אחראים דיסק קדמי בקוטר 298 מ"מ וקאליפר עם שתי בוכנות ומאחור, דיסק יחיד בקוטר זהה של 298 מ"מ וקאליפר בודד עם בוכנה יחידה. הצמיגים מגיעים במידות 130/90-16 מלפנים ו-150/80-16 מאחור, בסיס הגלגלים נמתח על פני 156.2 ס"מ, האורך הכללי עומד על 231.1 ס"מ, גובה המושב 64.3 ס"מ, מכל הדלק מגיע בנפח של 12.5 ליטר והמשקל הרטוב עומד על 252 ק"ג (242 ק"ג יבש). הסקאוט סיקסטי מגיע בארבעה צבעים – שחור, בורדו, ברונזה ואפור/שחור.

אינדיאן סקאוט: גבוה יותר במשפחת ה'מידסייז' האיקוני, האופנוע ששמו הולך אחורנית עד לראשית ימי אינדיאן.
הגלגול המודרני של אופנוע זה לוקח את רוכבו שלב אחד גבוה יותר מבחינת אפשרויות הגימור, סכמות הצביעה וכמובן הביצועים בזכות המנוע החזק יותר. כאן, בלבו פועם מנוע V-טווין בנפח 1,133 סמ"ק מקורר נוזל שמפיק 95 כ"ס וכן 9.9 קג"מ ב-5,900 סל"ד והוא משודך לתיבה בעלת שישה הילוכים. מלפנים מותקן מזלג טלסקופי (29 מעלות) עם 120 מ"מ מהלך ומאחור, צמד בולמים עם מהלך של 76 מ"מ. על הבלימה אחראי דיסק יחיד בקוטר 298 מ"מ עם קאליפר בעל שתי בוכנות מלפנים ואילו מאחור, דיסק יחיד בקוטר זהה של 298 מ"מ וקאליפר עם בוכנה יחידה. מידות הצמיגים עומדות על 130/90-16 מלפנים ו-150/80-16 מאחור. בסיס הגלגלים נפרש על פני 156.2 ס"מ, האורך הכללי עומד על 231.1 ס"מ, גובה המושב 63.5 ס"מ, נפח מכל הדלק 12.5 ליטר והמשקל הכללי עומד על 254 ק"ג רטוב (244 ק"ג יבש).

אינדיאן סקאוט Bobberאופנוע זה עוצב ברוח התקופה שלאחר מלחמת העולם השניה, בה הופיעו אופנועים מופשטים בעיצובים קרביים, והוא עושה זאת על ידי יצירת תנוחת רכיבה ספורטיבית יותר על ידי שימוש בכידון שטוח יותר והזזת הרגליות 38 מ"מ אחורנית.
מעצבי אינדיאן העניקו לאופנוע החדש זהות ייחודית על ידי שימוש בצמיגי קוביות אגרסיביים שהולבשו על חישוקים מושחרים ויחד מעניקים ל-Bobber מראה כוחני. שינויים נעשו גם במתלה האחורי שהנומך ב-25 מ"מ והמזלג הקדמי מסוג קארטריג', לצד צביעה שחורה למרבית חלקי האופנוע (לוח מחוונים, אגזוז, מנוע ועוד) אשר מעצימים את המראה הקשוח. כמו כן, כיסויי הגלגלים קוצצו, המושב נתפר מעור בשני גוונים ולסיום, על מכל הדלק נכתב לוגו חדש של אינדיאן. אינדיאן סקאוט Bobber מצויד במנוע V-טווין בנפח 1,133 סמ"ק שמפיק 95 כ"ס ו-9.9 קג"מ (ב-5,600 סל"ד) ומשודך לתיבה עם 6 הילוכים.
מלפנים מותקן מזלג טלסקופי (29 מעלות) ומאחור, צמד בולמים. על הבלימה אחראי דיסק יחיד בקוטר 298 מ"מ עם קאליפר בעל שתי בוכנות מלפנים ואילו מאחור, דיסק יחיד בקוטר זהה של 298 מ"מ וקאליפר עם בוכנה יחידה. מידות הצמיגים עומדות על 130/90-16 מלפנים ו-150/80-16 מאחור. בסיס הגלגלים נפרש על פני 156.2 ס"מ, האורך הכללי עומד על 231.1 ס"מ, גובה המושב 63.5 ס"מ, נפח מכל הדלק 12.5 ליטר והמשקל הכללי עומד על 255 ק"ג רטוב (245 ק"ג יבש).

 

משה ראובני, מנכ"ל ד.ל.ב מוטוספורט: "הגדלת ההיצע של גרסאות הסקאוט לפלח בעלי רישיון A1 יתרום רבות להרחבת קהל היעד לאופנועי אינדיאן ויאפשר לנו לפנות לרוכבים שהמותג לא היה נגיש עבורם".

 

מחירים עבור גרסאות A1:

אינדיאן סקאוט SIXTY: 85,900 שקל

אינדיאן סקאוט: החל מ-99,900 שקל

אינדיאן סקאוט Bobber: החל מ-105,900 שקל

*המחירים אינם כוללים אגרת רישוי


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

פיג'ו 3008 MHEV – קופה (לא) מהירה

Tweetסביבת הנהג העוטפת, המיוחדת. יחידת ההנעה החדשה, המושב האחורי הלא-ממש-מרווח – את 3008 החדשה כבר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *