סובארו אימפרזה – מכונית השנה ביפאן, עכשיו בישראל.


הדור החמישי של האימפרזה, שזכה זה מכבר בתואר רכב השנה ביפן הושק ע"י סובארו ישראל, מבית סוכנות מכוניות לים התיכון.  האימפרזה החדשה היא הראשונה להשתמש ב"פלטפורמה הגלובאלית החדשה של סובארו".

סובארו פונים בעיקר לקהל הרוכש אמון במותג היפני, שמקפיד להמשיך ולייצר את רכביו ביפן, המחפש את האמינות המוכחת של המותג לאורך השנים.

האימפרזה החדשה, שעושה שימוש בשלדה קשוחה עד כדי 100% מבעבר, גיר ומנוע פחותי משקל אך מחוזקים, מושקת בשלב זה בשתי תצורות, האחת רכב סדאן המצויד במנוע 1,600 סמ"ק, המפיק 114 כ"ס ומומנט של 15.3 קג"מ, המשודך לגיר רצף lineartronic CVT, המייצר ביצועים רחוקים מלהרטיט את לב הנהג: 12.4 שניות למאה, בדרך ל-185 קמ"ש מרביים.

הגרסה השניה, ואולי המעניינת יותר מהשתיים, מצוידת במנוע 2.0 ליטרים, המפיק 156 כ"ס, הנעה כפולה, ועם נתונים נמרצים יותר של 9.8 שניות למאה, בדרך ל-205 קמ"ש מירביים. גם רכב זה נעזר בגיר הרציף של החברה. גרסה זו תשווק בגרסת האצ'בק, 5 דלתות.

המחירים הם:
127,990 ₪ לגרסת הסדאן 1,600
134,990 ₪ לגרסת ה-2.0 מחומשת הדלתות

במסגרת הבטיחות והאבזור המשופרים מבעבר, הרכב כולל 7 כריות אויר, מסך מולטימדיה "6.5, דיבורית BT, תמיכה ב-car play  ו- android Auto, שליטה מההגה, הפעלה קולית של המולטימדיה, מצלמת רוורס מקורית, חישוקים קלים ("16 בדגם 1.6 ליטר ו-"17 בדגם 2.0 ליטרים) , בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, בלם חניה חשמלי, חיישני גשם ותאורה ועוד.

סמל"ת צפויה לעלות בתחילת אפריל עם קמפיין רחב היקף לדגם, הכולל גם ימי מכירות, בתקציב מדיה של כ-2.5 מיליון שקלים.

תודה לטל אבן מ- EVENBETTER

 

 


About Drive Time

מגזין Drive Time מגיש תכנים מעניינים בתחום הרכב והספורט המוטורי. האתר מגיש מבט מקצועי על כלי ותוכן מענין על רכבי כביש, רכבי שטח וספורט מוטורי.

Check Also

מותג הונגצ'י סדרה 7 סדאן ו-SUV – השקה בישראל

Tweetסמלת, יבואנית רכבי השטח והיוקרה, מרחיבה את פורטפוליו דגמי מותג רכבי הפאר הסיניים ומשיקה בישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *